Velkoplošný tisk bannerů, plakátů a samolepek

Velkoplošný tisk je technologie, která je stále na prudkém vzestupu. Její použití vzrůstá především díky rostoucí životnosti materiálů, jejich stálobarevnosti a mechanické UV odolnosti. V neposlední řadě je to i čím dál více příznivější cena velkoplošného tisku bannerů a samolepek, která dovoluje jejich masovější použití v reklamě.

Venkovní reklama

    • potisk folií s následným nalepením na sendvičové desky
      (hliník-polyester-hliník)
    • tisk folií na výlohy – klasická folie i děrovaná (one vision)
    • tisk venkovních plakátů
    • tisk billboardových plakátů (Blue back)
    • tisk bannerů
    • tisk samolepek a jejich následný tvarový ořez na plotteru

Interiérová reklama

    • plakáty (polstery) do obchodů
    • interiérové obrazy (speciální materiály – plátno canvas)
      následně usazované do rámů či rámečků
    • samolepící interiérové fototapety
    • bannerové rollupové systémy
    • pop stěny
    • beach vlajky
    • tisk vinět a technických samolepek s následným ořezem

Výhody velkoplošného tisku bannerů, plakátů a samolepek

    • výrazně rychlejší realizace
    • levnější výroba bez omezení barevnosti (tisk je prováděn v barevném prostoru CMYK)
    • univerzálnost použití

Naše strojové vybavení velkoplošného tisku

    • Mimaki JV33-160 s mild solvent inkousty
    • Mutoh Ospray-330 s hard solvent inkousty
    • Mimaki JV400-160-SUV se solventním inkoustem s ÚV vytvrzením
    • laminátor Kala-160

Solventní inkousty se dělí na tři druhy: eko solvent, mild solvent a hard solvent. V čem se liší? Liší se kvalitou tisku – eko solventy a mild solventy mají nejjemnější kapky tisku a tisknou ve fotografické kvalitě, hard solvent má tuto tiskovou kapku o něco větší. Druhý rozdíl spočívá v tom, že trvanlivost inkoustu je nejmenší u varianty eko solvent (někteří ji spíše přirovnávají k interiérovému tisku i když to pravda není, zřejmě z toho důvodu, že tento inkoust je téměř bezzápachový). Druhý v pořadí je mild solvent a nejdelší životnost mají inkousty z hard solventu. Pokud se k Vám dostal banner, který druhým rokem začal ztrácet barevnost a třetí léto je již vybledlý, tak byl nejpíš tisknut eko solventem nebo mild solventem. Všechny bannery u nás tiskneme na hard solventu. Pro tisk bannerů do interiéru používáme nový stroj JV400 - SUV . Tisk na tomto stroji je vytvrzovám UV ledkami, takže výsledkem je fotorealistický tisk bannerů nebo rollupů s vysokým stupněm odolnosti proti otěru a UV záření. Technologii SUV používáme také na aplikace, u kterých chceme prodloužit životnost tisku. Například tisk na autofolie s následnou laminací.

Cena velkoplošného tisku