Tvorba a programování www stránek

Bez kvalitní webové prezentace se v současnosti snad již neobejde žádná firma. Po konzultaci s Vámi, Vám navrhneme jak grafický design stránek, tak i samotné naprogramování v souladu s nejnovějšími trendy.
Již při samotném chystání webu pomýšlíme na správnou schématiku a optimalizaci pro vyhledávače. Spolu s klientem navrhneme vhodná klíčová slova a na tyto zacílíme Seo optimalizaci stránek či projektů.

Služby v programování webů a webových aplikací

Programování www stránek

    • pomůžeme s výběrem vhodné domény, popřípadně ji zakoupíme
    • na základě konzultace vybereme vhodná klíčová slova a navrhneme schématiku stránek
    • navrhneme design www stránek s důrazem na snadnou orientaci
    • provedeme vlastní naprogramování stránek s využitím nejmodernějších aplikací
    • nasadíme webaplikaci na konkrétní webový prostor

Kontrola optimalizace www stránek (seo-audit)

U každých webových stránek, pokud mají dobře sloužit svému účelu, je nutné zachovat schématiku, zvolit vhodná klíčová slova, zajistit optimální počet slov v nadpisu (title), popřípadně upravit nadpisy u jednotlivých stránek. Dále je nutné zajistit výskyt souborů Robot.txt a XML sitemap. Při optimalizaci webových stránek klademe důraz zejména na:

    • správná klíčová slova či dvousloví pro každou konkrétní stránku
    • kontrolu značek metadat
    • kontrolu výskytu značek title, H1 až H6, použití výrazu strong
    • použití atributu alt u obrázků
    • schématičnost a logický tok webu
    • text href odkazů

PPC kampaně

PPC kampaně jsou jedny z nejoblíbenějších a zároveň nejpůsobivějších forem reklamy.
PPC (z angličtiny pay per clik) platba za proklik znamená, že firma zaplatí za každý proklik a nikoliv za každé zobrazení.
Nejpoužívanější reklamní systémy v ČR jsou AdWords (Google) a Sklik (Seznam).
Našim zákazníkům nabízíme:

    • zavedení účtu
    • výběr vhodných klíčových slov a vlastního textu reklamy
    • výrobu grafické reklamy (i flashové)
    • sledování a údržbu kampaní
    • přístup k vyhodnocování reklamy